Splošni pogoji poslovanja
Ti pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo pogoje uporabe spletne strani in pogoje nakupa preko spletne strani dezelaigrac.si, ki jo upravlja družba Dežela igrač, Jaka Perčič s. p. (v nadaljevanju: ponudnik).
1. Informacije o ponudniku
Ponudnik in njegov naslov: Dežela igrač, Jaka Perčič s.p.
Elektronski naslov: info@dezelaigrac.si
Matična številka: 9241833000
Davčna številka: SI28884094
Davčni zavezanec: DA
Poslovna banka: NLB d.d. – št. računa: SI56 0284 3026 4522 284
Datum vpisa v AJPES, izpostava Ljubljana: 17. 10. 2022
Dejavnost SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
2. Naročanje izdelkov
Izdelke lahko naročate preko spletnega naročila na naši spletni strani dezelaigrac.si ali po elektronski pošti na naslov info@dezelaigrac.si 24 ur na dan, vse dni v letu. Vsa prejeta naročila bomo obravnavali kot nepreklicna. V primeru napake v naročilu lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče ali spremeni naročilo, če je to še v obdelavi in še ni bilo odposlano po pošti.
Izdelke lahko naročite tudi po telefonu na številki 041 786 187 vsak delavnik od 8. do 16. ure.
Po oddaji elektronskega naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov, pravilnosti naročila ali usklajevanja naročila pokliče naročnika na njegovo kontaktno telefonsko številko.
3. Cene
Vse navedene cene so v evrih in vsebujejo 22 % DDV ali 5 % za izdelke z posebno znižano stopnjo davka (npr. knjige). Znesek davka je posebej prikazan v košarici in na blagajni.
Cene veljajo do objave novih cen. Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani tako v slikovnem kot besedilnem delu in zanje ne prevzemamo odgovornosti. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.
4. Plačilo in dostava
Plačilo za fizične osebe je gotovinsko ob prevzemu pošiljke ali brezgotovinsko s plačilnimi karticami (Visa, MasterCard, American Express) ali nakazilom na naš transakcijski račun. Za pravne osebe velja plačilo po predračunu, ki vam ga bomo poslali po elektronski pošti ali po pošti.
Naročeno blago vam bomo poslali najkasneje v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila z dostavno službo DPD. Poštnina ni vključena v ceno izdelkov in jo bomo prišteli ob zaključku nakupa v višini 3,99 evra (z DDV). Pri prevzemu odkupne pošiljke dostavna služba zaračuna provizijo za prenos kupnine. Če ste se odločili za plačilo po povzetju, vam bomo ob zaključku nakupa obračunali odkupnino v znesku 1,50 evra (z DDV).
Kupljene izdelke lahko brezplačno prevzamete na sedežu podjetja, Kamniška cesta 56, 1217 Vodice. Za prevzem se morate vnaprej dogovoriti tako, da pokličete na številko 041 786 187.
Račun za izveden nakup bo priložen pošiljki in hranjen na sedežu družbe ter dostopen na zahtevo, ki jo prejemnik pošlje na e-naslov info@dezelaigrac.si.
5. Reklamacije in vračilo blaga
Ob prevzemu blaga je naročnik dolžan preveriti količino in kakovost blaga.
Naročnik ima pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga ponudniku po elektronski pošti info@dezelaigrac.si ali z odstopnim obrazcem sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni naročnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora naročnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika Dežela igrač, Jaka Perčič s. p., Kamniška cesta 56, 1217 Vodice, telefon 041 786 187, e-naslov info@dezelaigrac.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko naročnik neobvezno uporabi odstopni obrazec. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice naročnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano ter v originalni in nepoškodovani embalaži. Vračilo kupnine bo izvedeno na račun naročnika takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga.
6. Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik mora naročniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo,
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo naročnik kupuje, ki pa je bila ponudniku znana, oziroma bi mu morala biti znana,
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema s sliko v spletni trgovini, razen če je bila slika prikazana le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Naročnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Naročnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko naročnik ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo, ali pa ga pošlje v prodajalno, kjer je bil izdelek kupljen.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Naročnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na izdelku ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima naročnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
7. Garancija
Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil za uporabo, navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi garancijskega lista in računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.
8. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in ostale predpise Republike Slovenije. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe se odda preko e-poštnega naslova info@dezelaigrac.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.